Informasjon

Her finner du de oftest stilte spørsmålene om produktet. Har du ytterligere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt!

Hvem er TimeCloud for?

TimeCloud har kunder fra hele landet i alle typer bransjer og alle type størrelser. Alt i fra den enkeltstående lokale kiosken på hjørnet til større hotellgrupperinger med flere lokasjoner. Har du ansatte? Da kan du bruke TimeCloud.

Hva inngår i prøvetiden?

Du får full tilgang til systemet i 14 dager. Dersom du har behov for utvidet prøvetid, så er vi selvfølgelig behjelpelige med dette. Prøvetiden er helt uforpliktende, og du behøver ikke å legge inn betalingskort når du prøver systemet.

Hva med etter prøvetiden?

Ettersom det ikke er noen forpliktelser ved prøvetiden, må du selv legge inn ønsket betalingskort dersom du vil fortsette å bruke tjenesten. Selvfølgelig uten bindingstid.

Enkelt oppsett

Du setter opp TimeCloud selv med tre enkle steg. Legg til stillingstyper, når du trenger folk på jobb og ansatte. Ingen tunge implementeringer og kurs, bare fullfør de tre stegene og du har satt opp ditt eget vaktplanleggingssystem.

Lag vaktplan

Trykk på «Auto planlegg», og TimeCloud gjør jobben for deg. Du får servert en ferdig vaktplan for hele måneden, som tar hensyn til ditt bemanningsbehov, dine ansattes arbeidstidsavtaler og kvalifikasjoner samtidig som du får hjelp til å overholde arbeidsmiljøloven på en enkel måte. Du kan selv dra vaktene rundt dit du ønsker, og enkelt legge ut vakter på «byttetorget» slik at de ansatte selv kan plukke vaktene.

Del med dine ansatte

Når du publiserer vaktplanen, er den tilgjengelig for alle dine ansatte. Dermed har de alltid tilgang på den oppdaterte vaktplanen, med alle endringer som skjer underveis. Våre kunder opplever at de ansatte kommer på jobb når de skal, uten å kunne skylde på at de hadde en eldre versjon av vaktplanen.

Bytting av vakter

De ansatte kan selv bytte vakter seg i mellom. Som leder får du opp et varsel om transaksjonen, og du avgjør om det skal godkjennes. Alle endringer går rett inn i den oppdaterte vaktplanen, slik at du og dine medarbeidere alltid vet hvem som skal på jobb.

Ferier

De ansatte kan selv søke om ferier, som du godkjenner eller avslår. Dersom du godkjenner feriene vil disse havne rett inn i planleggeren, slik at du alltid ser hvem som er tilgjengelig.

Alltid tilgjengelig, alltid oppdatert

TimeCloud er et nettbasert system som gjør at du kan bruke systemet hvor du vil, om det er på en stasjonær PC/MAC eller på din egen mobiltelefon. Alle endringer som skjer i vaktplanen vil alltid være oppdatert, slik at du har full oversikt til enhver tid.

Betaling

Du velger ønsket pakke og legger til ønsket betalingskort. Vi benytter oss av norske DIBS Payment for å ivareta din sikkerhet. Du betaler kun for de ansatte du har den gjeldende måneden. Så dersom du har stor sesongvariasjon, så betaler du selvfølgelig ikke noe for sesongarbeiderne utenom sesongen. Ditt kort blir belastet etterskuddsvis per måned, og du kan når som helst velge å ikke fortsette. Vi tror på enkle betalingsmodeller og gode vilkår, derfor har vi ingen oppstartsavgift, betal kun for de månedene du bruker systemet, og ingen bindingstid.

Kvitteringer

Du finner alle kvitteringer i PDF format på «Mine betalinger», som du også kan skrive ut eller sende til regnskap.

Support

Kontakt oss på support@timecloud.no