Skiftplan på en enklere måte

Skiftplan

Bruker du Excel eller Word for å lage skiftplan for din bedrift?

Med TimeCloud får du et komplett verktøy for planlegging av skift og håndtering av dine ansattressurser, i et enkelt og nettbasert oppsett. Vår revolusjonerende planlegger lager hele månedens skiftplan for deg med bare ett enkelt tastetrykk. Dermed kan du bruke tiden din på det som betyr noe for din bedrift.

Se vår korte film for å se hvordan TimeCloud kan forenkle din hverdag.

Når du setter opp en skiftplan er det mye å ta hensyn til. De ansattes avtalte arbeidstider, de ansattes roller og ditt bemanningsbehov i tillegg til arbeidsmiljøloven. Videre skal du ha kontroll på ferier, optimalisere driften din, styre vaktbytter og endringer som skjer underveis. Med TimeCloud gjøres dette effektivt og raskt ved at du får alle henvendelser på samme sted, behandler alle forespørsler med å godkjenne eller avslå, for så at alle endringene går rett inn i din oppdaterte skiftplan, og alle parter blir varslet.

TimeCloud gjør det mulig for deg å ta smartere og raskere avgjørelser med at du enkelt ser hvilke ressurser som er tilgjengelige, gjør endringer og sikrer riktig bemanning til riktig tid. TimeCloud har fornøyde brukere over hele landet i ulike bransjer og ulik størrelse. Driver du en butikk, restaurant, hotell, verksted, eller kanskje et transportbyrå? Det finnes ingen grenser for hvem som kan få glede av å ta i bruk TimeCloud. Vi er her for at du skal få en bedre arbeidshverdag, enten du har 4 eller 400 ansatte.

La oss vise deg hvordan din nye hverdag blir med TimeCloud. Vi har 14 gratis prøvedager, helt uten forpliktelser og uten kortregistrering, slik at du kan føle deg trygg på ditt nye system.

Kom i gang med din nye skiftplan nå.